Vas zanima, katere so najbolj učinkovite diete, s katerimi se lahko kar najhitreje in najbolj preprosto rešite odvečnih kilogramov? Kar nekaj je takšnih, ki obljubljajo odlične rezultate, a dejstvo je, da nobena še tako učinkovita dieta ni čudežna, če v prvi vrsti nimate volje, da bi se je držali in hkrati poskrbeli za bolj zdrav način življenja v celoti. Učinkovita dieta, zaradi katere boste zaužili manj kalorij, lahko dolgoročno deluje le, če jeste zdravo in se dovolj gibate.

Najbolj učinkovite diete

Najprej povejmo, da spadajo med hitre učinkovite diete v prvi vrsti tiste, ki dolgoročno niso sprejemljive, saj telesu ne zagotavljajo vseh hranil, ki jih to potrebuje – držimo se jih lahko torej zgolj krajši čas, na daljše obdobje pa so nezdrave. Z njimi torej lahko izgubimo nekaj kilogramov, nato pa je potrebno predvsem jesti zdravo.

1. Zeljna juha. Zagotovo je učinkovita dieta tista, pri kateri cel teden ali še dlje uživamo samo zeljno juho. Telo dobi tako malo kalorij, da bodo kilogrami gotovo šli navzdol, vendar lahko pride zaradi pomanjkanja hranil na dolgi rok do podhranjenosti.

Zeljna juha

Z zeljno juho lahko shujšate, a na dolgi rok zaužijte tudi druga hranila.

2. Dieta brez ogljikovih hidratov. Ogljikovi hidrati dajejo telesu energijo, in če jih ne dobi, je prisiljeno v izgorevanje maščob. Tudi ta dieta se obnese, a vedeti moramo, da telo ogljikove hidrate potrebuje – še zlasti, če se gibamo. Namesto, da se jim povsem odpoveste, se torej odločite za zdrave ogljikove hidrate.

3. Dieta z javorovim sirupom in cimetom. Je to res učinkovita dieta? Vsekakor, kajti javorjev sirup vsebuje ogljikove hidrate, ki poskrbijo za energijo, cimet pa uravnava krvni sladkor. Nekateri namesto tega raje dodajo kajenski poper, ki pospešuje izgorevanje maščob. A takšna dieta pomeni, da telo strada vitamine, minerale in predvsem beljakovine – tako kot pri dieti z zeljno juho.

4. Odpovedovanje vsem maščobam živalskega izvora. Takšno prehranjevanje spada med učinkovite diete, če namesto živalskih uživamo zdrave rastlinske maščobe – te telo vsekakor potrebuje. Vedeti pa je treba, da se v obliki maščob ne shranjuje zgolj odvečna zaužita maščoba – tudi nezdravi ogljikovi hidrati, predvsem sladkorji, se v telesu kopičijo v obliki maščob.

Rastlinska maščoba

Telo potrebuje maščobo. Naj bo ta rastlinskega, organizmu prijaznejšega izvora.

5. Paleo dieta. Mislite, da so učinkovite diete, po katerih se prehranjujemo tako, kot nekoč? Zagovorniki paleo diete so prepričani, da bi se morali ljudje prehranjevati kot v času nabiralništva, ko še ni bilo poljedelstva in živinoreje. Prehrana s sadjem, zelenjavo in oreščki ter tu in tam z mesom, je gotovo dobra, saj telo dobi vse, kar potrebuje. Potrebno pa je paziti, da s semeni in oreščki dejansko ne zaužijemo preveč kalorij.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja