Maščoba okrog trebuha

Zagotovo se boste strinjali, da so odvečni kilogrami tema, ki je na »jedilniku« marsikaterega izmed nas. Pri nekaterih precej redno, pri drugih morda nekoliko redkeje, a vsekakor gre za tematiko, ki nas žuli večino življenja. Nekateri se borijo proti odvečnim kilogramom, drugi pa bolj proti maščobnim oblogam na določenem delu telesa.

Te se najraje kopičijo na predelu zadnjice, stegen in seveda – trebuha. Prav zamaščenost trebuha pa je lahko pokazatelj marsičesa. Na primer odraz nepravilnega prehranjevanja, premalo gibanja, ali pa kaže celo na resnejše zdravstvene težave, kot je denimo zamaščenost jeter. Prav zato smo se tokrat posvetili 5 nasvetom za odstranjevanje maščobe okrog trebuha.

1. Pazite pri prehrani

Nakopičene maščobne blazinice okoli trebuha so jasen pokazatelj človekove prehrane. Navadno ljudje s tovrstnimi težavami ne znajo reči ne sladkorju in sladkim pijačam, izdelkom iz bele moke in imajo radi testenine ter slane jedi.

Porabo in vnos soli v telo najlažje zmanjšate tako, da jedi drugače začinite. Sol dodajamo navadno takrat, ko se nam zdi, da hrana nima pravega okusa. Na splošno pa se ljudje z večjimi trebuhi radi pretirano družijo z ogljikovimi hidrati. Tudi alkoholu bo potrebno odreči prijateljstvo.

2. Več gibanja

Splošno znano je, da se ljudje z malce večjimi trebuhi neradi pretirano udejstvujejo športnih podvigov in rekreacije. Navadno človek pomisli, da zato, ker jih trebuh pri tem ovira, v resnici pa trebuh na ta način šele nastane. In potem se ga je sila težko znebiti. Navadno mu raje pripravimo kakšen domišljen pregovor, zakaj ga je dobro imeti, kot da bi se ga skušali znebiti.

Definitivno se je nad maščobne blazinice okoli trebuha potrebno spraviti z več gibanja. Za začetek naj bodo to dolgi sprehodi, malce hitrejša hoja in nato počasi v tek. Če vam tek kot takšen ne diši, se dogovorite s prijatelji ali prijateljem za preganjanje žoge ali partijo tenisa. Močno se boste nadelali denimo pri badmintonu. Seveda pa po kuncu rekreacije ne nazdravljajte z alkoholnimi pijačami, sicer bo šlo vse delo v nič.

3. Ne pozabite na vlaknine

Vlaknine so v boju zoper kilograme okrog trebuha ključnega pomena. Vplivajo na zmanjšanje napihnjenosti trebuha, pa tudi na nivo sladkorja v krvi, ta pa na dobro počutje. Prav vlaknine so tiste, ki poskrbijo, da telo uspe počrpati hranilne snovi iz zaužite hrane, in v primeru, da zaužijemo premalo vlaknin, zgolj nalaga odvečne maščobe. Najraje prav okoli trebuha.

4. Kanček več narave

O hrani smo nekaj malega že povedali, a na tej točki se bomo posvetili nekaterim predlogom in nasvetom, ki so svetovno znani že generacije, in to ne brez razloga. Žlica ali dve domačega jabolčnega kisa na dan bo močno pospešila porabo in topljenje odvečne maščobe, ki bo šla v dobro praznega skladišča energije.

Zeleni čaj je dobesedno zeleno zlato za vaše telo! Znan po svojem antioksidativnem učinku in prijetnem okusu bo pravi blagoslov za zdravje, hkrati pa pomočnik v boju zoper maščobne obloge. Izjemno dobrodošel je pri čiščenju zamaščenih jeter, ki se odrazijo tudi na samem trebuhu.